Lincah hidup ini



Kadang-kadang macam nak give up dengan life aku. Entah la. Celaru rasa. Aku selalu tanamkan pada diri aku yang aku kuat macam harimau, tapi aku tahu aku hanya tipu diri sendiri. Aku boleh jadi lemah dan akan menghuru-harakan situasi. Tetapi aku akan cube untuk memperbaiki dan menjadi lebih baik. Hope so*

Kadang-kadang nak juga ada seseorang yang boleh dikongsi rasa ini. Bukan nak minta nasihat atau bebelan, cume mendengar. Tetapi ye aku mengaku aku seseorang yang sangat rahsianya disimpan. Susah juga, yelah takut takut lain jadi nyaa. Baik simpan. Simpan sampai mati! Padahal bukan ada rahsia sangat pun. Mengada lebih* Pahit tawar masam manis, telan jelah semua rasa! Apa nak ditakut, semua manusia yang dicipta akan merasa pahit tawar masam manis tu kan? Kalau tak, alien lah tu!

#Layan lagu sampai pecah kepala, hati pun senang! Senang ke? Krouhhhhhhhh